Blanking بلانکر بهینه سازی پوشالگیر سیستماتیک)

Blanking بلانکر بهینه سازی پوشالگیر سیستماتیک)

تکنولوژی بلانکر در ادامه فرآیند استریپرها و در نهایت مکمل آن بوده و مرحله پوشالگیری را تکمیل و به طور منظم به پایان خواهد رساند.

بلانكرها شبکه های آلومینیومی به همراه ابزارهای مکمل و مخصوص هستند که همانند استریپ ها از دو صفحه بالا و پایین تشکیل شده است و همچنین دارای تنوع اجرایی می باشند.

فرآیند بلانكر بلافاصله پس از مرحله استریپ اجرا و به راحتی جعبه های مد نظر به نمونه های جدا شده دسته بندی شده و مرتب تبدیل به خروجی میشوند و به دستگاه انتقال داده خواهند شد.

یک تکنولوژی کامل جهت خالی و دسته کردن جعبه هایی که به دلایل خاص در طراحی فقط از دو یا چند جهت به صورت مقطع های ریز اصطلاحاً سوسه به هم متصل می باشند و نیاز به خالی شدن سریع بدون کج یا له شدگی دارند و برای خالی کردن آنها به حساسیت بالایی نیاز می باشد در این روش بینها با استفاده از پایه های مخصوص و به روش خاص و کنترل شده نصب میشوند که بتوانند مقاطع متصل شده را بدون ایجاد پیچش با له شدگی از هم جدا کنند. این بین ها به صورت کاملا عمودی به شیتهای چاپی برخورد کرده و به راحتی عملیات جداسازی را انجام خواهند داد.

نحوه اجرا و طراحی بلانکرها ارتباط مستقیم با طراحی استربیرها دارد چرا که در بعضی موارد نیاز است که حذف ضایعات از شبت که تقریبا دور تا دور شیت میباشد توسط بلانک ها انجام شده و دسته شوند. بدين ترتيب متریال و جزئیات بلانکرها با توجه به جنس طرح چاپی و استریپ طراحی شده متفاوت خواهد بود.